Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Aparat i obiektyw

• MonikaSupera
    16.01.2016, 19:28 | Zgłoś nadużycie

Witam, za tydzien chce kupic swoja pierwsza lustrzanke. Zastanawiam sie nad nikonem d5200 a d3300. I tu pierwsze pytanie. Czy jedna z nich jest jakos zdecydowanie lepsza od drugiej? Czy nie ma miedzy nimi wielkiej roznicy? Drugie pytanie dotyczy obiektywu. 1.8g czy d? Chcialabym wydac tak 2500zl. I nie wiem co kupic. Czy d3300 z kitem i dolozyc do drugiego obiektywu 1.8g (2450zl) czy kupic d5200 z kitem i kupic 1.8d (2550zl) bo te dwie opcje mieszcza sie w mojej kwocie. A moze kupic d5200 tylko z 18-105 (2400zl) i z czasem uzbierac na 1.8.. szczerze mowiac to sie nastawilam na ten d5200 sama nie wiem dlaczego. Chyba przez ten ekran. Niech mnie ktos sprowadzi na ziemie bo jestem komplernie zielona. Z gory dziekuje.

• lajdos
    lajdos
    16.01.2016, 23:51|Zgłoś nadużycie