Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

krystalicznie czyste zdjecia

• biker
    06.03.2015, 00:20 | Zgłoś nadużycie

Witam !! Mam pytanie ,moze banalne ale dla mnie wazne !! Jestem amatorem ale ciekawi mnie fotografia i chce dazyc do udanych i dobrych zdjec . A wiec do rzeczy : kiedy ogladam zdjecia na necie zrobione przez innych forografow widze ze sa one takie krystalicznie czyste , takie swiecace jak by byly wypolerowane . Jak takie cos uzyskac , czy jest to za sprawa programu do obrobki zdjec ,czy to moze ustawienia aparatu wchodza w gre . Sam uzywam Nikona D300 i obiektywu 24-70 2.8 f . Programu uzywam Capture One 7 Pro . Prosze o pomoc i jakies podpowiedzi w tym temacie , moze ktos z forumowiczow uzywa tego samego programu do edycji !! Pozdrawiam !!

• Krzysztof Basel

Warto pytać :) Mógłbyś podać kilka przykładów? Każdy może inaczej zrozumieć Twój opis zdjęć.

-- 

Redaktor naczelny Fotoblogia.pl, fotograf, pasjonat Internetu, nowych technologii i muzyki świata. Napisz do mnie: krzysztof.basel@fotoblogia.pl.

• Fotosz
    Fotosz
    06.03.2015, 12:15|Zgłoś nadużycie

Prawdopodobnie efekty o których piszesz to składowa kilku czynników. Oświetlenia, dobrego obiektywu, późniejszej obróbki...

-- 

Fotografia ślubna Kraków
    Blog - nie tylko ślubny

• ~maxxx
    06.03.2015, 18:05|Zgłoś nadużycie

.. wykorzystania niskiej czułości, stabilnego statywu znalezienia świetnej lokalizacji i wyczekania odpowiedniej chwili. Duża i nieprzepakowana matryca plus świetna optyka też swoje robi.

• biker
    biker
    06.03.2015, 19:06|Zgłoś nadużycie

Do Krzysztof Basel - niektóre zdjecia sa takie jakby pokryte mgła ale to jest w bardzo małym stopniu ale jesli spojrzymy na te krystaliczne to różnica jest bardzo widoczna. Napewno optyka swoje robi no ale chyba Nikon 24-70 2.8 F do złej nie należy , tak mi sie wydaje ??

• Jakubkazmierczyk