Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Pierwszy aparat głównie do filmów

• cineek
    27.08.2017, 12:11 | Zgłoś nadużycie

Witam.
    Chce zacząć przygodę z fotografią i zamierzam kupić pierwszy lepszy aparat. Miałem oczywiście do tej pory aparaty ale to zwykłe tanie kompakty. Zamierzam robić sporo zdjęć ale głównie zamierzam nagrywać tym sprzętem. Jestem amatorem chociaż już nie kompletnie bez wiedzy.
    Szukam czegoś na początek, jakiś używany sprzęt do 1500 zł. Wiem że to mało ale myślę że jak na początek bez sensu wydawać duże pieniądze do nauki. Czyli priorytetem jest nagrywanie filmów (głównym założeniem jest tworzenie filmików związanych z motoryzacja), ale i do robienia ciekawych zdjęć.
    Przejrzałem rynek, recenzje, wpisy na forum i powiem szczerze ze jeszcze bardziej nie wiem co kupić niż wcześniej. Nie mam pojęcia czy lepiej lustrzankę czy bezlusterkowca. Cena którą podałem jest ostateczna ale nie biorę pod uwagę ewentualnych obiektywów, które w razie potrzeby dokupie w późniejszym czasie.

Potrzebuje porady kogoś kto się na prawdę zna. Z góry dziękuję za pomoc.

• neo86
    neo86
    27.08.2017, 13:45|Zgłoś nadużycie

Japońskiej produkcji z obiektywem o jasności F1.4 na szerokim kącie Lumix LX7 i na początek Ci starczy. Mały, poręczny a dzięki jasnemu obiektywowi na szerokim kącie to piękne ujęcia w nocy da się nim filmować i focić. Ma też obsługę zdjęć w RAW i gorącą stopkę. Jedynie gniazda na mikrofon zewnętrzny nie ma ale ten wbudowany nie jest nawet taki zły. Do tego jak dobierzesz zapas kilku akku + pojemne i szybkie karty pamięci na poziomie 90/95MB na sekundę to będziesz miał fajny poręczny zestaw. Sam aparat używany leci w okolicach 700-800 zł a reszta akcesoriów i masz za tyle co wyznaczyłeś limit.

• neo86
    neo86
    27.08.2017, 13:57|Zgłoś nadużycie

Wpisz sobie na YouTube "Panasonic LX7" i pooglądaj sample wideo.

• cineek