Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Tanie obiektywy do FUJIFILM X-T10

• bb99
    12.03.2016, 03:26 | Zgłoś nadużycie

Witam

Posiadam zestaw:
    FUJIFILM X-T10 +szkło XF 18-55 mm f/2.8-4.0 LM OIS Zoom

Z powyższego obiektywu jestem bardzo zadowolony ale chciałbym dokupić ze dwa obiektywy aby móc poeksperymentować, zwłaszcza chodzi mi o zdjęcia portretowe z rozmytym tłem, oraz zdjęcia architektury :)
    Mam obkrojony budżet, chciałbym zakupić jakieś używane szkła, wiem że jest ich ogromna ilość na rynku. Czy moglibyście mi polecić jakiś niedrogie warte uwagi obiektywy które spełniałyby moje oczekiwania?

Nie znam się na tym, ale jeżeli istnieją do mojego body dobre szkła z innych systemów także będę zainteresowany ich zakupem. Tylko jak zamontować je w moim body?

• bb99
    bb99
    25.03.2016, 02:06|Zgłoś nadużycie
  • lajdos
    lajdos
    25.03.2016, 10:03|Zgłoś nadużycie

Jeżeli sonar jest na m42 i z tym adapterem wszystko śmiga jak powinno to poszukaj w google informacji o tym konkretnym obiektywie i wspolpracy z adapterami. Jeżeli problem jest powszechny to na pewno znajdziesz szybko odpowiedz. Możesz też wstawic zdjęcie tego obiektywu i adaptera. Ale zakladam że to obiektyw prędzej będzie wymagał serwisu albo drobnej modyfikacji. Ewentualnie adapter.

• lajdos
    lajdos
    25.03.2016, 10:24|Zgłoś nadużycie