Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Gdzie fotoblog?

• ~tlen.flog.pl
    23.09.2013, 20:14 | Zgłoś nadużycie

Witam! Jestem młodym ambitnym amatorem. Kocham robic zdjęcia. Ale serwis na ktorym wrzucam swe dziela jest slaby. Ludzie walcza o plusy i w ogole jakas kiszka atmoswera. Jaki srwis fotoblogowy mogliscieby polecic? obecnie flog spada na psy a photoblog to jakas masakra. ;Przy okazji to rzuccie okiem na me prace.
    Kiss, Marcel!

• Tarakum
    Tarakum
    23.09.2013, 23:21|Zgłoś nadużycie

blogspot...:)

-- 

FOTOGRAFIA + GRAFIKA:www.facebook.com/TarakumPhotography
    BLOG FOTOGRAFICZNY: www.tarakum.blogspot.com
    GRAFIKA + FOTOGRAFIA:www.tarakum.deviantart.com/

• ~MAXXi
    24.09.2013, 14:24|Zgłoś nadużycie

Zrób sesję młodemu ambitnemu informatykowi z panną a on Ci postawi cms na twoim adresie bo .. świat staje na głowie i wszystko zaczyna zależeć od klików ludzi którzy gówno wiedzą, gówno umieją i gówno widzieli. Ocenianie zdjęć w kategorii fotka, mówienie ludziom, że ich prace są zbyt słabe by umieszczać je na jakiejś platformie, wszechobecna lejąca się setkami metrów sześciennych pustka, nienawiść, niezdrowe zainteresowanie życiem innych, media dla których wartościowe jest to co negatywne lub chociaż kontrowersyjne, myślenie, że jak kogoś się pognębi to samemu się będzie lepszym .. ja "wysiadam" i Tobie też proponuję :).

• aurora
    aurora
    01.10.2013, 12:32|Zgłoś nadużycie

Lepiej działać na swojej domenie. A ovh znajdziesz domene za 10 zl pierwszy rok a pozniej 50 zl za rok, więc nie majątek. Są darmowe szablony do wordpressa a to chyba każdy umie obsłużyć i działasz.

• ~telesfor51
    01.10.2013, 14:11|Zgłoś nadużycie

najpierw naucz sie dobrze robic zdjecia i nie ściagac z netu. Do tego polecam slownik ortograficzny.

• adamview
    adamview
    01.10.2013, 20:37|Zgłoś nadużycie| wpis edytowany

o tak może blogspot...

flickr?