Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Aparat do nagrywania wideo (m.in. teledysków)

• ~BattleShot
    31.03.2013, 15:20 | Zgłoś nadużycie

WItam.

Jestem nowy w tych sprawach, lecz poczytałem to i owo na tym forum o lustrzankach do nagrywania wideo.
    Z tego co przeczytałem to w moim budżecie (czyli 2500zł) pasuje Canon EOS 550D i Canon EOS 600D.

Teraz pytanie, który lepszy ? 600D jest o 400 zl tańszy od EOS 550D a zbytnio patrząc na specyfikacje niczym się nie różni. Więc dlatego pisze tutaj na forum w myslą że użytkownicy/fachowcy jacy tutaj sa będa w stanie odpowiedziec mi na takie pytanie.

Dodam może jeszcze że poszukiwałbym też obiektywów do nagrywania w ciemnych pomieszczeniach i w nocy, jak i w dzień dlatego podanie odpowiednich obiektywów jest też mile widziane.
    Jak już mówiłem jestem zielony w tych sprawach, więc wysłucham każdego i wszystko zapamietam.

Pozdrawiam, Robert. Licze na pomoc.

• ~nikt
    02.04.2013, 17:47|Zgłoś nadużycie

Nie znam sie na aparatach o ktore pytasz, ale jesli chodzi o obiektywy i mozliwosc zblizenia sie do jakosci filmowej (kinowej) naprawde polecam Canon 85/1.2L II USM - taki z czerwonym paskiem. Bierz go i mozesz krecic dziela sztuki. Pozdrawiam.

• Jakubkazmierczyk

600D jest tańszy niż 550D? Jeśli tak - nic tylko brać 600D, który ma uchylany wyświetlacz, co z kolei jest świetnym rozwiązaniem przy filmowaniu.
    Szkła: Najlepiej jasne stałki, ale nie muszą być najwyższej jakości (seria L). Polecałbym Sigmę 30/1.4, Canona 50/1.4 lub f/1.8, Canona 85/1.8 i jako szeroki kąt Samyanga 14/2.8 :)

• ~endrju
    03.04.2013, 16:07|Zgłoś nadużycie