Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Zdjęcia z lampą błyskową w CIEMNYM miejscu.

• ~Adam90
    12.05.2014, 09:41 | Zgłoś nadużycie

Cześć,otóż jestem amatorem i mam taki problem że nie wiem jak łapać ostrość w ciemnych miejscach z zewnętrzną lampą błyskową. Mam canona 600d i lampe yongnuo. Tanioszka wiem.

Jak ustawiać ostrość w ciemnym miejscu? Lampa mi nie doświetla a autofocus nie działa gdy nie ma światła. Da się jakoś?

• Reed
    Reed
    12.05.2014, 14:06|Zgłoś nadużycie

A wspomagania na body ta małą diodą nie możesz włączyć?

• ~Adam90
    12.05.2014, 16:45|Zgłoś nadużycie

w ustawieniach CN jest WŁACZANE moge wysłać ew zdjęcia jak to wygląda.. ale lampa po prostu nie świeci.(ta od wspomagania)

• ~Przemo6
    12.05.2014, 16:47|Zgłoś nadużycie

czujnik podczerwieni w lampie powinien ci wspomagać AF

• ~Adam90
    12.05.2014, 17:03|Zgłoś nadużycie

Lampa w aparcie działa tylko gdy wysunie się wbudowaną lampę błyskową jako " korekta czerwonych oczu" więc nie wiem jak można właczyć to inaczej.. A moja lampa czyli tania yn-560 nie posiada czujnika podczerwieni z tego co wiem.

• ~Adam90
    12.05.2014, 17:16|Zgłoś nadużycie

Chyba,że ktoś może polecić jakąś TANIĄ lampę z assist beamem? Podkreślam TANIĄ :) bo ta mnie wystarcza tyle,że po prostu nie ma tej funkcji.

• ~Fox
    12.05.2014, 23:29|Zgłoś nadużycie

yn-560 ma wspomaganie autofokusu, pod tą czerwoną szybką z przodu jest dioda, która wyświetlić powinna wzorek ułatwiający ostrzenie. Sprawdź w opcjach aparatu, dobrze poszukaj. U mnie koło nastaw AF było ustawione na AF-C i wtedy dioda wspomagająca się nie włączała. W pozycji AF-A i AF-S działa.

• ~Adam90
    13.05.2014, 10:51|Zgłoś nadużycie| wpis edytowany

podobno jest wspomaganie ale w modelach wyższych lecz w tym nie. największy problem może być w tym że mój aparat nie widzi nawet tej lampy więc w jej ustawienia wejść po prostu nie mogę.