Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Aparat, obiektyw i akcesoria dla początkującej blogerki modowej

• ~Blogerka modowa
    04.08.2013, 20:14 | Zgłoś nadużycie

Hej!
    Wiem, że na waszej stronie jest dużo porad dla początkujących za co bardzo dziękuję. :)))

Jestem początkującą całkowicie świadomą swojego stylu i smaku blogerką modową (tak, wiem, dużo nas...). Niestety nie znam nikogo, kto mógłby mi robić zdjęcia, a swój pomysł na hobby traktuję na tyle poważnie, by kupić amatorską lustrzankę, prawdopodobnie Nikon d3100 (ale będę wdzięczna za inne propozycje).

Jeśli chodzi o fotografię, to jestem całkowicie ZIELONA. Proszę o pomoc w doborze takiego obiektywu, który się nada do robienia portretów na tyle wyraźnych by było widać nawet najmniejsze elementy stroju, ale żeby nie wyostrzał zbytnio np.zmarszczek...

Słyszałam, że są piloty do aparatów, ale nie do końca wiem do czego służą... czy do tego by samemu sobie zrobić zdjęcie?

Statyw... z możliwością zdjęć w pionie i poziomie pod różnym kątem nachylenia.

Podkreślam fakt, że będę musiała sama sobie robić zdjęcia, więc jeśli państwo mają jeszcze jakieś propozycje co do akcesoriów to chętnie wysłucham.

Generalnie chciałabym w miarę niedrogi sprzęt... Niestety nie na wszystkim da się zaoszczędzić...

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZELKIE RADY ;)

Efekt pożądany:
    le-happy. com
    alicepoint.blogspot. com
    fashioncoolture. com.br
    edwardshair. net
    modowymaniak.blogspot. com

POZDRAWIAM!

• MAXX
    MAXX
    08.08.2013, 10:31|Zgłoś nadużycie

Canon 600D ma odchylany monitor na wszystkie strony.
    Co do zakupów to polecam http://www.foto-ivy.pl/ szef jest fotografem doradzi i sprowadzi wszystko.