Najlepsze źródło wiedzy o fotografii dla pasjonatów i profesjonalistów – poradniki, inspiracje, testy sprzętu i blogi fotografów.

ZAŁÓŻ BLOGA

Gdzie najlepiej publikować zdjęcia?

• wektor
    10.03.2012, 18:33 | Zgłoś nadużycie

Tak jak wyżej w temacie gdzie najlepiej publikować zdjęcia? Jestem dość świeżym fotoamatorem (jeśli tak w ogóle mogę się nazwać) i zależy mi na tym by poznać strony, gdzie można liczyć na porady i krytykę bardziej doświadczonych. Bo w końcu dzięki temu człowiek zaczyna lepiej fotografować.

• Krzysztof Basel

Ja polecam pokazywanie zdjęć na swoim fotoblogu i poddawanie ocenie znajomych zaufanych fotografów :) Dobrego fotobloga postawisz na Wordpressie albo blogspocie.

-- 

Redaktor naczelny Fotoblogia.pl, fotograf, pasjonat Internetu, nowych technologii i muzyki świata. Napisz do mnie: krzysztof.basel@fotoblogia.pl.

• shaapx
    shaapx
    12.03.2012, 12:18|Zgłoś nadużycie

digart.pl jest tez dobrym miejscem, jednakze kraza tam ludzie, ktorzy nie maja zielonego pojecia o fotografii, a wystawiaja ci najnizsze oceny, za bardzo dobre zdjecie -.-

-- 

Fotografuję, żeby się przekonać jak to wyjdzie na zdjęciu.

• xtad
    xtad
    12.03.2012, 15:04|Zgłoś nadużycie

podobna sytuacja z plfoto.com... kiedyś fajne forum i dalej jest tam wielu świetnych fotografów, ale podobnie jak z digart pojawiło się wielu troli...

Podobnie jak Krzysztof polecam własny blog (np. darmowy WordPress.com)

• Jakubkazmierczyk

Ja preferuję własnego bloga, facebooka i jakieś zaufane forum :). Z digarta dawno wyrosłem.

• ~kimi1899
    12.03.2012, 19:10|Zgłoś nadużycie

polecam fotoferie według mnie to najlepszy portal ale niestety bardzo trudno się tam dostać ze zdjęciem, chyba że jesteś naprawde dobry.
    pozdrawiam

• ~marCIn
    12.03.2012, 19:50|Zgłoś nadużycie